Iniciarem la Marxa a la zona esportiva on els primers passos seran en sentit a la població d’Alfara de Carles, fins a la font de l’entrada del poble on girarem a la dreta, passant pel costat dels safarejos amb sentit a la zona infantil de la Font Vella, on transcorrerem uns metres paral·lels al Barranc del Llop(Lo Passet) fins a l’alçada del camí asfaltat que trenca a la dreta. Arribat aquest punt iniciarem una forta pujada de menys d’1 km i 100+, la qual aprofitarem per situar-nos en la posició idònia de carrera fins arribar al Coll de la Creu i collet del Lladre(404m). Continuarem per la cresta amb unes vistes privilegiades d’Alfara i seguidament iniciarem un divertit descens fins al Primer avituallament (Km 3 aprox.). Continuarem pista de terra amunt intercanvian trams de senderols i pista amb sentit a la població fins passat unes granges amb un revolt pronunciat, on enfilarem un corriol en sentit a la pujada a l’Espina. Als pocs kilòmetres de l’ascensió ens espera el Segon Avituallament dels Bassis.

Des de l’organització us donem la oportunitat de poder animar als corredors que passen per aquest punt (Avituallament 2 ), els quals participen al Km Vertical Copa d’Espanya 2018 i Skyrunner National Series.

Arribat aquest punt girem a la dreta amb direcció a la Cova del Vidre (617m) amb el poble d’Alfara de Carles sota els nostres peus. Ens espera per endavant el tram més muntanyós de la cursa fins arribar al Corral de Marí(575m) on trobem el 3er Avituallament. Passat aquest paratge correm avall ara ja pel GR que ens porta a la població i seguim les cintes fins arribar a l’esperat arc de meta de la zona esportiva(322m).

Salut i força.

Contacta

Deixa el teu missatge a la bustia de CursaPanxampla Deja tu mensaje en el correu de CursaPanxampla.

Not readable? Change text. captcha txt

Start typing and press Enter to search